Friday, April 8, 2011

低b学粤语

乜(nnvmie= 什么; 例如:你有乜?=你有什么?
冇(dmbmao= 没有;例如:有冇钱?=有没有钱?
叻(klnle/ li= 很棒;例如:佢啲成绩好叻啵=他的成绩很厉害呵
抦(rgmwbing= 殴打;例如:我哋去抦果条友=我们去揍那个家伙
拗(rxlnao= 矛盾; 例如: 拗交=吵架
咁(kafggan= 如此、这样;例如:咁啊?=这样啊?
咗(kdagzo/ zuo= 了;例如:食咗饭未?=吃了饭没有?
呢(knxne= 这;例如:呢啲事=这些事
乸(bxguna= 雌性;例如:鸡乸=母鸡
哋(kfbndei/ mi = 们;例如:我哋=我们
咦(kgxwyi= 感叹词,啊(表奇怪); 例:咦?
咩(kudhmie = 什么;例如:有咩事?=有什么事?
咪(koymi= 不要; 例如:咪走~=不要走~
系(wtxixi= 是; 例如:系乜嚟架?=是什么东*来的?
唔(kgkgwu= 不;例如:唔系=不是
俾(wrtfbi = 给; 例如:你俾我啦~=你给我吧~
揾(rjlgwen= 找、挣;例如:揾食=谋生
睇(huxtti/ di= 看;例如:睇电视=看电视
啲(krqydi= 的、少许;例如:俾啲钱佢=给一点钱他
嗟(kudajue= 语气助词,感叹声; 例如:嗟~好巴闭咩?=~很了不起么?

嗻(kyaozhe= 语气助词;例如:我先至23=我才23~
撇(iumtpie= 闪,走人
撩(rduiliao= 挑逗;例如:撩是斗非=惹是生非
瞓(hykhfen= 睡;例如:眼瞓=困顿
嬲(llvlniao= 生气/一向;例如:我好嬲/不嬲都喺咁嘅=我很生气/向来都是这样的 

今日,我瞓醒前又梦见子華啦,好近距离接触...穿着佢件"血衣"..靓..佢俾我签名同留言...开心死我啦!! 但系我有啲惊讶同含蓄.
谂我真系好挂住佢啊 @,<
黄生!黄生!我好钟意你!除裤!
嗰礼拜大洗咗,我要悭钱..唔好俾饱饭我食啊..唔好约我食好嘢.咁啊,当减肥啦.回水!
咿家学期末考逼近,我想讲:老師,我读得书少,你唔好考我!系咪好有李小龙feel叻><
好啦好啦,唔好嗮时间咗得冇?係咁咖啦,好出奇啊!唓~
哋酒精并不导人向善(Alcohol doesn't lead people to the better light),我系睡眠并不导人考好成绩.
讲完,多谢!





No comments:

Post a Comment